09.06.15

Shiseido Mascara ve Radiant Lifting Fondoten Easycosmetic den

 Severek kullandigim markalardan bir tanesidir Shisedo , yaklasik 2 yildir Lifting fondotennini kullaniyordum ve aydinlaticini  simdide yine yeni ürünleriyle basbasayim :) VIDEO icin tiklayin
Danke www.easycosmetic.de  ;) 




www.easycosmetic.de den shiseido ürünleri . 
Kisa bir süreligine istanbula mecburi bir seyahat icin gittim ve o sirada bana bu güzel paket geldi . Annemin rahatsizlanmasindan dolayi Istanbuldaydim . eve geri geldim ve bu paketin hemen videosunu cekip yayina ekledim :)
 Radiant lifting Foundation : Uzuuuuuuun zamandir gözüm vardi bu fondotende ama bir türlü nasip olmamisti derken simdi elimde ;) kapaticiligi cok basarili ve incecik yapisina ragmen harika sonuc :) 
Özellikle de benim gibi kuru cildiniz varsa ideal :) 

Foundation : Ich liebe diese Foundation! Super Produkte  ;) deckt sehr gut und dennoch nicht maskenhaft, lässt sich bestens verteilen und hält den ganzen Tag. 
Super angenehmen auf der Haut gerade bei meiner trockenen Haut. Absolute Weiterempfehlung ;) 

Fondoteni harika ve mascarasini da cok begendim detaylari icin videoyu tiklayin 


Fondotenin kapatici özelligi cok yüksek yapisi ince bir önceki shiseido fondotenimden yapisi daha ince ama islevselligi ayni derecede . Radiant Lifting fondoten favorilerimin arasina girmeye aday bir fondoten ;) oldu . 
Tesekkürler www.easycosmetic.de 


Keine Kommentare: