10.06.14

BITENLER 05.2014

Ganier makyaj temizleyicisi cidden cok iyi , hatta bioderma yi da kullandim ve hala kullaniyorum ve hic bir farki yok , her ikiside cildi temizledikten sonra ynai makyaji ciltte bir yapis yapislik birakiyor . ama bu o kadarda sorunmu benim acimdan degil memnun kaldigim bir üründü  VIDEO ICIN TIKLAYIN 
Lancome Miracla bu ikinci siseydi , cilde isilti veren tazelik veren bir fondotendi , ama kapatici özelligi cok aramayin ince v´bir yapisi var ;) severek kullandim ama simdi yeni bir ürün denemek istiyorum daha karar vermedim ne olacagina , su anda bazi ürünleri test ediyorum ;) 
gerisini videoda izleyin hepsini yazamayacagim ;)  yazma isi coooooook uzun oldugu icin kendimi videolara verdim :) anlatmak her zaman yazmakdan daha kolay ;) telefonda da ayni sekilde benim icin .......

 Simdilik bana müsade ..
Sevgi ve selamlarla Azide Hobi