11.05.14

Luvos Naturkosmetik Heilerde / Medpex / Azide Hobi /

Medpex.de den bir paket geldi , uzun zamandir bazi firmalardan mailler geliyordu , bu da Almanyada online eczanelerden bir tanesi , Özellikle bazi ürünlere bayildim hepsini daha denemedim ama denediklerimin icinden en enn begendigim kayisi cekirdegi yagli olan yüzkremi yada renkli nemlendiricide diyeilirim fondotenlerin altinada cok uygun , benim gibi kuru ciltlilere tavsiye ederim .


V
Videoda cok daha detayli anlatim var 
bu benim cok begendigim ürününde dogal kozmetik olmasida cabasi.
Geldiginden beri fondotenin altina kullaniyorum 

bu ikisini videodan sonra aksam otururken bir deniyim dedim , ikiside favorilerim arasina girmeye deger , Elkremi pembeli olan kirazcicegi ve balmumundan yapilmis kokulari harika . Diger kremde vucut kremi zeytinyagli oda ferah bir kokuya sahip bunlar  en begendiklerim oldu  .