09.08.11

Limonlu Mandalinali Pasta


 
Dün yaptigim pasta :)) cok basit , birazda hazir malzemelerle yaptim . 
MALZEMELER 
  • hazir kek limonlu
  • 2 konserve mandalina
  •  1limon ( suyu ve kabuguda rendelenip malzemeye ekleyinicek 
  •  2 paket Quark (süzme yogurt)
  • 2 paket krema
  • 1paket vanilya
  • 3yemek kasigi seker
  • krema koyulastirici toz .........
YAPILISI ....
  1. Hazir kekler kesilirek kaba konur 
  2. Mandalinalarin suyu ile islatilir
  3. Bir tarafta krema ve süzme yogurt iyice cirpilir.Sonrasinda  vanilya  2 yemek kasigi seker  , limon kabugu rendesi ilave edilirek  vee Krema  koyulastirici toz ilave edillerek güzel bir kivam elde edilir( siz bunun yerine kremsantide kullanabilirsiniz)
  4. Yogurt ve krema karisima 1 kutu mandalina ilave edilirek yavasca karistirilir , cünkü mandalinalar cok parcalanmasin 
  5. yapilan mandalinali krema kekin üzerine dökülür.
  6. diger mandalina kutusu ,bir limonun suyu ve 1 yemek kasigi seker iyice cirpilir akiskan bir sos elde edilir 
  7. Artik hersey tamamdir sosunuzu isterseniz servis yaparken isterseniz . Benim tavsiyem buzdolabinda 1 saat dinlendiriseniz bütün lezzetler birbiryle daha iyi kaynasir vee sonuc harikaa olur ;)
Not ben bu mandalinali sosu iki türlü yapiyorum digerinde ocaga koyuyorum ve biraz daha suyundan ilave edip 1 yemek kasigi nisasta ile sosu bagliyorum , koyulastiriyorum . Er ikiside cok lezzetli oluyor ...
Hatta diyorsaniz ki yok ben hazir kek degil kendim yapicagim kekimi  ooooh ne ala olur derim :))) 
     . . . .

    Keine Kommentare: