04.11.10

Bebe corbasi :))


Malzemeler :
karnabahar , bezelye , telsehriye birazcikta tereyag:)
NOT: tereyag icin kim ne derse desin dogal yaglar herazamn trans yaglardaan coookCOK daha saglikli.
hazir mamalarda Kanola yagi iceriyor genelde bakiyorum o da omega 3 bakimindan zengin diye ben yemek yaparken yinede zeytinyag ve tereyag tercih ediyorum .
karnabahar ince ince dogranir sonra hepsi bir tencereye alinarak iyice pisirilir ,
Dikkat edilmesi gereken bezelyelerin iyice pismesi
Benim bebegim su anda 7 ayina basicak ve herseyi yediriyorum sadece bal  ve findik fistik vermiyorum . Tabiiki dr, umun tavsiyesiyle basladim herseyi yedirmeye . Ama kasikla yemekte hala sorun yasiyor onun haricinde bizimle masada agzina ne versek cok büyük bir heycanla cigniyor ve yutuyor :) 
Bu mamayi yedirirken ilk 5 kasiktan sonra yememe krizine girdi sonra hemen blanderla püre haline getirip siseyle afiyetle icirdim ;)) 

Keine Kommentare: