03.11.09

Aileem sizi SEVIYORUM

COK MUTLUYUM ....CANLARIM SIZLERI COK SEVIYORUM ...

BIRKAC GÜNLER HORMONLARIMIN ISTILASINDAYIM SANIRIM . $ANGIR $UNGUR
AGLAK BIR HALDEYIM : bu gün BEBISIMIN ILK HEDIYELERI GELDIIIIII:::: CANLARIM , TARAFINDAN ISTANBULDAN ELIME ULASTI ;) ALLAHIM EVIM PAZARA DÖNDÜ . BEBISIMIN SEKER TEYZI$LERI VE ANNEANNESI BENI COK MUTLU ETTILER ... aa yinede agladim ama niye agladigimi biliyordum en azindan :)) MUTLULUKTAN ...... sadece bebise degil benide unutmadilar tabiiki yoksa kiskanirdim ;) ojelerim küpem , yüzügüm , simli gri taytim , tunikler vs. hepsini yazarsam yazi uzuycak epeyce .... Cok SEVINDIM COOOOOK



Daha (5 aylik )19. haftamdayim birde dogdugunda nasil olucak aceba :)))) Bu arada hersey yolunda gidiyor . Ama hala bulantilar gitmedi arada unutuyor gibi oluyorum ve sonra kendini hatirlatiyor :))


Sunlarin $ekerligine bakarmisiniz ...















CANLARIM COOOK TESeKKÜRLER HEPINIZI KOCAMAN ÖPÜYORUUUM


SIZI SEVIYORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM

Keine Kommentare: