18.08.09

Güzel Haberlerle Buradayim ;)

Uzun zamandir yeni birseyler ekleyemiyorum cok önemli ve gecerli sebebim vardi , hmmmmm söyle söyliyelim efenim , ailemize ufak bir mucize katilicak (insallah 31.07 de ögrendik yani dogum günümden 3 gün sonra ) ve beni simdilik bu siralarda biraz dürtüklüyoooor :)) lavaboya hizli ve atik bir sekilde kosmami sagliyor , yani bu siralarda cekilmez bir haldeyim . Keyifli taraflari da yok dersem yalan olur . Aslinda cok da detay yazmak istemiyorum ama sunu söylemiyim , kaderi hic bir zaman zorlamayin , Allah neyi ne zaman dilerse o zaman veriyor ;)

Bu ayin 17.sinde ayagimindan ameliyat olucakken , bu haber tamamen planlari degistirdi ve bizi bulutlarin üzerine cikardi . Insallah hayirlisiyla 9 ayida tamamlariz . . . . .



Sayfama hergün ziyarete gelen bütün arkadaslara cok tesekkürler ,
Yakinda midemde düzelmeler olursa mutfaga girersem :P ( aslinda bu da keyifliymis) yeni tariflerle sizlerle olucagim ;)
( cok mu yazdim aceba ??? yok yok tahminimden de kisa yazdim ;) )

Hepinize Sevgi ve Selamlar

Keine Kommentare: