17.07.09

Hizli Brownie


arkadasimda yedigim ve tam benlik bir kek , Expres KEK ;)
MALZEMELERI ....
  • 1 su bardagi süt
  • yarim su bardagi siviyag ( yada tereyag eritilmis olucak )
  • 1 su bardagi seker
  • 2 yumurta
  • 1 vanilya
  • 1 kabartmatozu
  • 3 yemek kasigi kakao
  • 1 su bardagi un



YAPILISI :
  • Önce sekerle yumurtalar karistirilir
  • diger sivilar da ardindan karistirilip un , karabartmatozu , vanilya ve kako eklenir
  • hamur mikro dalgaya konulucak kaba konur, ben tek kisilik tercih ettim
  • benim mikro dalgam 560 W 9 dakika pisirdim

NOT COK ÖNEMLI ... Firin kabinizin mutlaka yarisini gecmeyin , yok sa sonu benimkiler gibi olur :))) bazilari tastiiiii

Ben 4 tane ye bölmüstüm demekki 6 olabilirmis veya bir dahakine ölcüleri yine azalticaam ;)

verdigim bu ölcüleride benim kablarima göre uygulamistim ama hesabim tutmadi :)) . Ama harika birsey 9 dakikada misssss gibi bir browni . Benden size yine bir tavsiye bunu önceki bir yazimdada belirtmistim mutlaka dondurmayla servis yapin cok lezzetli , Biz öyle seviyoruz ;))

Afiyetler olsun Efendim . . . .

Keine Kommentare: