27.07.09

Dogum Günüm Cok Hareketli Basladi

sabah cektigim resimler


arabanin yattigi yer :))



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°













Kameraya cektigim bölüm ;)



Bu sabah saat : 3 50 de binamiz ilginc bir sekilde sallandi , Biz de simle Mumya 3 ü izliyorduk , derken bir tuhaf olduk , Cünkü burada pek sallanmayiz , eski oturdugum semtte arada olurdu cünkü o rasi maden bölgesiydi arada cöküyordu( hafif sallantilar ) evler , Neyse efeem uzatmiyim Escigim kalkdi bir bakiyim dedi °°°°°°° aaaaaa duydumki soruyor birilerine yardim lazimmi falan diye bende hoop atladim bende balkona ciktim aa bakarim ki manzara enteresaninda enteresani . Bahcemize ford KA girmis yan bir sekilde yatiyor . Bir kac genclik vardi Salim (esim olur kendileri ) cocuklara polise haber verdinizmi derken hoooop polis geldi , ne hiz vallahi sasirdik ! ! ! ! ev sallandi ciktik ve polis ! tebrikler !

cocuklar bize arabanin icinde birisinin oldugunu söylediler , e e e o zaman baktik hala ambulans gelmedi , ben tipik türk olarak balkondan yorumlarimi yapiyorum tabiiki :))) hala ambulans gelmedi soralim , nerede kaldilar öldümü aceba ? vs. , fakat araba bosmus cocuklar yanlis bilgi vermisler yani hic kimse yokmus arabada ....




Ama cok süper calisiyorlar nedenmi söyle anlatiyim , telsizleri acik ve bizlerde duyuyoruz aninda plaka verildi ve merkezden bilgi geldi , arabanin ait oldugu ev bulunmus hatta gidilip sorusturulmus ( bizde merakli lar öyleeee dinliyoruz :0 agzimiz aciik sasirdik süper hiz diye) .




Neyse sonuc arabanin camini kirdilar arabanin anahtarlari alindi ve cekici geldi diger bilgilerin sonucunu bilmiyorum . Ama yerel gazetede kesin duyulur ... Iste böyleeee




Y aa dedim maden DOGUM GÜNÜM diye bana araba hadiye ediceklerde neden bu kadar abarttilar ;))




2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

merhaba canim gecde olsa dogum gununu kutlarim,insallah hersey gonlunce olur,uzunzamandir gorusemedikde,pek msne gelmiyorsun galiba artik, bide bende ise girdim, yeni evin isleri derken bayagi uzak kaldim buralardan,ama artik duzenli takibe basladim seni, eyse en kisa zamanda gorusuruz umarim,hollandadan zumrut

Anonym hat gesagt…

arkadaşlar bir araştırma yapıyorum baş örtüsü hakkında sizin görüşünüz nasıl? bloguma düşüncelerinizi bırakırsanız çok sevinirim
www.geleceginbasbugualphan.blogcu.com