19.01.09

turksite.gen.tr

17.o1.2009 cumartesi gecesi eve gec geldik , disarida yemege cikmistik , Geldigim de maillerime bakiyorum aaaa TRT int den mail var. Tabiiki cok sevindim hemen irtibata gectim onlarla ve pazar günu Türksite programinda safyami taniticaklarini söylediler. Coook sevindim ama bir yöndende cok üzüldüm cünkü pazar günü sözümüz vardi ve o saatlerde evde olamiycaktim .

Benden sayfamda reklam varsa onlari silmemi istediler . Gece de onlarla ugrastim . Pazar günü de davetli olgumuz yerde uyukluyordum resmen ( güya belli etmiyordum ama olan oldu) Restorantan cikarken hava yagmurluydu Salimlede eleleydik hayret o niye düsmedi :D :)) .. Yaaaa ben ayagim kaydi önce yukari ya dogru ayaklar firladi veee hop bir takla ve yerlerdeyim hah hah hah yaa simdi gülüyorum evet ama o anda Salime cabuk hemen arabaya kos dedim arabaya bindik benimkisi gülmekten direksiyona hakim olamiyor , ben de kiziyorum ama beni de aldi bir gülme tabiiki epeyce sonra , . Umarim kimse görmemistir diye dualar ettim :)rezil oldum . Eve gelirgelmez bütün kiyafetleri makinaya atmak zorunda kaldim sag tarafim komple camurdu .....

TRT INT de sayfam tanitilicak diye hem heycan hem sevinc,hemde geceden yorgunluk sayfayi düzelticem diye , derken iste böyle ilginc bir hafta sonu yasadim .
Neyse izleyenler olmus ,epeycede yer vermisler Ablam, annem ve beni taniyan ve seven bir cok kisi izlemisler, ben HARIC herkes
Degisik bir hafta oldu .

www.turksite.gen.tr : bilgisayar ve internet hakkinda cok faydali bilgiler veren bir program
Sayfada site tanitimlari basligi altinda sayfam orada aynen duruyor ;)

Keine Kommentare: