20.11.08

! Yemekteyiz ! --Das Perfekte DINNER

Inanamiyorum neyemi , Söyle anlatiyim :

Ben bu programi Almanyada yaklasik 3 yildir zevkle izliyorum (esimle ). Istanbuldan ablama ve kardesimede anlatiyordum sürekli Ho$ bir yarisma güzel prog. diye . Türkiyede basliycagini duyunca cok sevinmistim . Ama Bu kadari da PES ! ! Inanamadim Formati ayni tamam hersey ayni ama insanlar olamaz , yaaaaa Bizim Türk insani nasil bu kadar edepsiz ve seviyesiz oluyor anlayamiyorum . Ben Almanyadaki programi izlerken hic seviyesizlik görmedim . Hersey saygi cervevesinde elestiriyse o da seviyeli ama suyunu cikararak degil. Nasil oluyorda böyle oluyor . Biz Türkler bu kadarmi karsidakinin canini yakici ve assagilayici insanlariz , ben gercekten bunu hala cözemiyorum . . . ve birde Almanlar bizim gibi Ahlak ve saygi anlayislari gelismis bir milletde degil , ! bilmem anlatabiliyormuyum . . .Hersey PARA icinmi ? ! ! !

Bu adresde izledigimiz yarismanin Alman versiyonu . Bir kere bakin sözleri anlamasanizda hareketlerden cikarabilirsiniz dialoglari .
http://www.kochbar.de/video/neuste