13.11.08

Lahana + havuc+ biber Tursusu (karisik Tursu)


Bu Kirmizi LAhanali olani annemin tavsiyesi üzerine yaptim . Sonradan ekledim üzerine degisik olsun ve renkli olsun diye :)

Önceden de birkac kez Tursu denemelerim olmustu . Bazilarinda basarili bazilarindada hüsrana ugramistim :) Uzun zaman sonra tekrar yapmaya karar verdim (esimin yogun istegi üzerine).
Evet yaptim , insallah güzel tutar bu kez degisiklik var nohut koydum en altina ; mayalanmasini sagliyormus .Birde önceden Lahanalari hasliyordum bu sefer haslamadan yaptim .
MALZEMELER :
Lahana , havuc , yesil biber
Sicak su , sirke, sarimsak
Havuc , sivri biber  
nohut 
 .Aslinda en güzel tursu cam kavanozlarda oluyormus. Ben elimdekileri degerlendirdim , o yüzden plastik kavanozlarda yaptim

15 -20 gün sonra olmus hallerini de resimleyip buraya yerlestiricem . Insallah emeklerim bosa gitmez .
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°