18.11.08

KIS Kahvaltisi

Bu Sabah Kahvaltimizi disarda PArkda yapmaya karar verdik (hava 5 dereceydi , biraaaz soguktu ;) .
Firindan Sicak simit ve pogaca aldik yanimizada 4 tane kahvaltilik :
1) Cemen 2) krem peynir 3) kiraz domatez 4 tane ve 4) ve tatli olarak bir kapta tahinli pekmez . birde kücük termosta biraz siyah cay yaptim . Aslinda cayi hiiic sevmem ama simit olunca iciyorum yaninda :))
Hava cook soguktu , dün yagmur yagmamisti ben de hava durumuna bakmadan bu gün icin plan yaptim . E$cigimde bildigi halde plan bozulmasin diye birsey dememis ;) ama yani yagmasa sasirirdim tipik Almanya havasi yagmur yagmuuur .
Yer bakiyorduk nerde oturalim diye suni bir göl vardi , manzara harika ben oraya gidelim dedim gitmemizle kacmamiz bir oldu ördeklerin saldirisana ugradik :)) Yaaa simitlerin kokusunami neye anlamadim grup halinde kimisi havadan kimisi karadan kimise sudan sarldiriya gectiler . (hala gülüyorum cok komikti $aka gibi ama öyle) tabiiki biz e$imle tabana kuvvet kactik :) .
Ördeklerin sayesindede sabah ko$usunu yapmis olduk . Ördeklere aslinda yiycek vermek yasak , cünkü dogalligi bozuyor . Dogal yasamda kimse onlara gel bu ekmegi ye demedikleri icin vermekde YASAK .(ufak bir bilgi olsun dedim )
Tam kahvaltimiza basladik keyifli keyifli güle oynaya yiyordukkiiiii yagmur atmaya basladi (o da baska güzeldi ) ben Yemeye devam . Ben yiyorum E$im Topluyor ayy cok komiktik . Sabah yürüyüsü yapanlarda ayy ne Romantik falan diyorlardi (ama bizim icin tam bir Komediydi .)
Hava cok temiz cok güzeldi . SIKI giyindikten sonra sorun yok zaten

Sizlerede tavsiye ederim hazirlayin ufak bir sepet YAZ KI$ demeyin cok zevkli HO$ bir ani kaliyor .