30.08.08

ilk El yapma Makarna Denemem


Bir hevesle basladim , hemen hallederim diye düsündüm :( ama nerdeeee . Hamur cok sert oldu ama öyle olmasi gerekiyormus zaten bilet gücü istiyormus ;)
sadece yumurta ve un oldugu icin epeyce sert. Aslinda irmik de giriyordu ama ugrasmadim böylede yapiliyor cünkü TV de izlemistim jamieoliver.com/italian

Sekili yaparken karar verdim nasil yapicagimi düsünmemistim . Bu denemeden sonra zaten bir daha yaparmiyim bilmiyorum :))

Domatez soslu , parmesan ve kasarli
yumurta 3 tane yukardida yanlislikla yazdim sonra düzeltmeyi unuttum
Hadi itiraf ediyim ;) biraz daha ince olsaydi cok daha iyi olabilirdi. Makarna yapmak icin bir alet var günün birinde ondan alirsam tabiiki cok daha kolay olucak . Su andada avuclarimin ici birazcik aciyor :) biryerlerde hata yaptim ama nerde ? !