28.06.08

Maximilianpark

Pazarda Güzel bir Parka gittik. Harika ciceklerin oldugu bir Parka Maximilianpark http://www.maximilianpark.de/

Bu hafta sonu cok ho$ gecti .
Cumartesi Bowlingdeydik. Eeeee ben kazandim herzamanki gibi ;)


Cok güzel hepsi birbirinden güzeldi ciceklerin . Tabiiki hepsini cekemedim ozaman gezmenin taini cikaramazdim . . .




Sizlere ufak bir bilgi veriyim Burasi ve burasi gibi bir cok yer ,örnegin bir kac ayönce TSM konserine Essen'e gitmistik ve konser alani yine eski bir maden ocagiydi. Adamlar akilli eski binalari yikmaktansa bu bölgeleri Kültür sanat ve park vs. yerler gibi degerlendiriyorlar




Burasi yani Maximilianpark da izgara icin minik kulubeler var kiralayabiliyorsunuz .Cocuklar icin oyun yerleri yeme icme , ve abur cubur icin olanaklar var .









NEkadar güzeller degilmi? ? Güzellikleri görmek icin bakmak gerekiyor :))


Burayi PEmbe yolu , ben oraya gidicem diye hemen hazirlamislar :)) Pembeyi sevdigimi duymuslar Sagolsunlar ;) inanan varmiiiii saka saka







Bu güzelikler sevilmezmi :)?

Keine Kommentare: